Senaste nytt

Nu är ännu en helg över, man hinner ju inte blinka en gång.
Igår va vi på middag hos Kristofers mamma, med mormor å morfar å moster mfl. Mycket trevligt, och god mat. Va tillbaka i Dingle vid tvåtiden tror jag. Vakna imorse av min brors mycket frenetiska finger på ringklockan. Så som bara han kan. Sen har det vart fullt hus sen dess. Halva släkten har vart här tror jag! Helt underbart, ja ÄLSKAR att jag bor här och har så mycket kärt folk som kommer och går.
Jag kan inte bärga mig till jag är här å aldrig ska bo nån annanstans.
Idag har jag haft 6 Goa kunder i salongen. Härligt att det går så bra som det gör, framtiden ser ljus ut! :)

Nu ska pappa dra igång med fullt krut på vardagsrummet, så idag har Kristofer dratt ur spik ur taket och finväggen och tatt bort dörrkarmen in till toahallen. Fullkomligt kaos i vardagsrummet just nu, men tanken e att vi ska fira jul här i år så nu går det nog fort.

Ny fin ytterdörr har vi fått me, å i veckan blir de ny balkongdörr me. Snart stannar värmen helt i huset!

Hoppas ni haft en bra helg!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/160693/images/2012/pic_509ffb83ddf2b338ab0036c0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback