fina lilla mormor...

Min fina mormor den finaste.
Jag hoppas ja blir som du, du hade en sån otrolig glädje och humor ända fram till slutet.
Jag är så glad och tacksam att jag fått ha dig imitt liv, och att jag har så väldigt många fina och roliga minnen från dig.
Min fina lilla mormor, den finaste.
Tack för den fina sommaren jag fick tillsammans med dig, den kommer jag aldrig glömma, och tack för att du vart den du varit. Du har verkligen lärt mig och visat oss alla att humor är så otroligt viktigt!

Jag kommer sakna dig ofantligt mycket, våra glada telefonsamtal där jag drev med dig lika mycket som du drev med mig och vi skattade både åt och med varandra. Jag kommer sakna och komma från båten å se dig sitta å kika i köket, medan jag försöker mig på ett skallepär skutt för att få dig att skratta. Jag kommer tillochmed sakna och bli väckt mitt i natten när jag sover i ditt vardagsrum av att du står över mig och undrar vem jag är.


Jag kommer sakna min fina lilla mormor så mycket. Käringön blir aldrig detsamma.
Jag älskar dig fina mormor, den finaste.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag gråter! Åh, vad fint du skriver. Så kärleksfullt du beskriver hur du blev väckt mitt i natten, en händelse som säkert irriterade lite för stunden men som kommer bli ett så fint minne för resten av ditt liv! Det ligger ju mycket humor i det, så Ebba liksom! Kram på dig / Josefine

2012-04-20 @ 00:51:39
Postat av: Mickis

Tullan min <3

2012-04-20 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback