Nu e ja faktiskt trött på de här, på rikti...

imag1131 (MMS)

Nu e ja faktiskt trött på de här, på riktigt! Nu vill ja börja leva, på riktigt! Nu e mitt tålamod slut, på riktigt! Idag har vart hur lång som helst, samtidigt som tiden knappt räckt till. De känns som mina kropp håller på å går på övertid, men de e ju nu ja ska va utvilad å laddad till tusen. De e ju nu livet ska börja. Ja hoppas innerligt att ja får en rejäl energiboost av ett telefonsamtal snart för ja e på helspänn. Ja tror ja får ta en paus från min telefon så fort ja fått mitt efterlängtade samtal, för den ringer oavbrutet å ja klarar inte mycke mer. Usch idag har inte vart en bra dag, fast samtidigt har de lixom inte vart nått som gått galet!? Ja hänger inte riktigt med! Men imorn e rockern femårsdag å han ska va me mig hela förmiddan så härligt! Då får ja förhoppningsvis lite ny energi! Natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback