Update...

Ja kör en liten bildbomb, med det som hänt de senaste...
Är tillbaka i Sverige, Dingle och på Valleyroad. Känns helt underbart. Nu har ja provat Norge i drygt ett år och det var inget för mig. Dingle är tydligen platsen för mig, och så får de bara va.

Har ganska stora planer på gång, inget som ja kan skriva om här tyvärr, men mina nära och kära vet vad jag pratar om.
Har inget jobb just nu, men de e ju ta mig tusan som ett heltidsjobb och va arbetslös. Jag har fullt upp med klipp och städning hos gud och alla människor ;)

Idag ska ja göra min första dag som kontaktperson åt en jättego tjej, det ska bli mycket spännande. Har aldrig haft ett sånt jobb förut, men det ska nog gå bra.

Ringde mitt abonnemang förut å beställde fria mms så nu hoppas ja kunna mobilblogga lite mer igen, de gör alltid gott för blogglusten å göra nytt på bloggen, tappade lusten för ett tag sen när jag försökte få igång min hemsida, men nu har ja slängt ut lite trådar igen så får vi se om det går bättre denna gången! :) Det var egentligen Nicke som fick igång min blogglust den här gången, för hon bytte blogg å hamnade under blogg.se å då fick ja fixa hennes header :) http://leroentill.blogg.se gå in å kika hos henne me vettja...




De va alla från mobilen, å här kommer kameran...



Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad fin du är som blondie! Har ju inte ens sett det live än, det får vi ändra på snart! :)

2011-05-11 @ 14:58:32
Postat av: Thorren

Tack, ja de tycker ja verkligen :)

2011-05-11 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback