Toppen helg i Danmark

Vi hade de helt kanon på The Reef, badade i tre dagar. De va grymt bra måste ja säga, ja kommer definitvt åka dit igen! Fick tillåme egna badtofflor å ta me hem ;) Kanske iåförsig inte va meningen att man skulle ta me dom hem, men nån sovenir måste man ju ha....

Ja åkte ner till Elinflikkan på torsdag morgon å mös med henne hela dagen, sen gick vi hem till henne å Karln å slöade i soffan hela kvällen, kollade eurovision, drack Baja Päron å umgicks med Carls nacke.
På fredags morgonen tog jag spårvagnen till Stena Terminalen och inväntade mitt resesällskap. Vi gick på båten å ja spelade som en tok. Jag blir som ett barn på nytt när det finns enarmade banditer med i bilden... Jag älskar det, jag drog å drog men inte blev de nån storvinst inte...
Vi va väl framme vid hotellet vid halv tre tror ja å rätt upp på rummet å i badkläder å tofflor. Sen ner i djungeln. Först när man kom in så kändes de nästan som de va fööör varmt, men man vande sig efter ett tag. Vi badade å badade, och badade och badade. Sen sov vi lite, sen badade vi igen å sov å badade. Det var länge sen ja va blötlagd så länge... inlagd... På söndagen såg vi ut som vi hade genomgått en helkroppsbehandling. Vi va blänkade rena å fina hela bunten.

Ja kan helt klart rekomendera en minisemester till The Reef, äveeen om man inte har barn. De va suveränt....






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback