Underbara söndag

Nu sitter jag i all min ensamhet och njuter på vesslevägen, ja vet inte om de e att ja e i älskade Svea, eller att ja fick en mobil med fungerade kamera igår eller om ja bara e lycklig över att de e sol ute så ja kan använda mina nya solbrillor... hur som helst så kom de där goa "kliet" i fingrarna ida! Vi får se hur lång tid de tar innan den försvinner igen för ja kan ju inte mobilblogga från Moss...

De har hänt lite grejjer sen sist, jag har ändrat en del på mitt liv och fick en rejäääl tankeställare av "pepparn" så nu har ja börjat räkna kalorier igen, och de går riktigt bra måste ja säga, ja har gått ner 6,5kg! Underbart! Bara 3,5kr kvar tills ja får min crazycutter av mamma den SKA ja ha innan min födelsedag!

Sen har ja drabbats av ooootrolig hemlängtan, ja trivs på jobbet, men vi jobbar 6 dagar i veckan och de e ja inte riktigt van vid och det börjar bli ganska slitsamt å inte träffa alla mina underbara människor mer än en gång i månaden, eller tillåme varannanan månad.... :( Men nu ska ja snart ha semsetser i TVÅ veckor!! Så då får ja en rejäl dos!

Nu ska ja göra iordning mig och åka ut till torp på MickisDate!! De ska bli jättemysigt!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback