Det händer grejjer...

i mitt hus utan att ja e hemma, ja kan inte säga det för mycket, jag har världens bästa pappa som har repat sig superfort från senaste operationen och redan e uppe i mitt hus och grejar. Bara för att förtydliga; Det är INTE jag som tvingar honom, inte heller va de ja som tvinga hem dom tidigare från semestern när dom helt plötsligt fick eld i baken för ja hade fått mina husnycklar i handen! Serrö!

Idag har ja och far vart på roadtrip Munkedal (Kolla golv & tapeter) - Trollhättan (Kolla på shamponeringsstol+fat) - Ulricehamn (Hämta kött...) Göteborg (Köpte tre frisörstolar) -Trollhättan igen (hämta shamponeringen.) De har vart fullt ös och jag är suuuupernöjd!



Ser ni hur ja tänker? Om ni kisar och tänker bort brädor, sågspån och sågmaskin så ser ni va? Det kommer bli hur snyggt som helst!

I måndags kom de in en sån här i huset med;

Det är inte en frys utan en värmepump, så förhoppningsvis elräkningarna kan va snälla mot mig. Härligt!


I Norge flyter allt på i en himla fart, jag trivs fortfarande på jobbet, men känner att det kommer att bli jobbigt att inte va hemma när jag inte jobbar. Det kommer bli tufft men ja får ta en dag i taget och scrappa för allt va tygen håller, så e ja sysselsatt och så har ja mer att sälja! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken härlig energi, smittar liksom av sig. Jag va på "brägår´n" idag(kl.21!) oh fixade material till min kommande sänggavel. Ibland känns det som man har fördel av att vara tjej, killarna på brägår´n var så väldigt hjälpsamma :)



Fortsatt lycka till!!

2011-12-08 @ 05:51:47
Postat av: Lina

Åh, vad snygga stolarna var! Det kommer att bli superfint! Längtar tills jag får komma dit och klippa mig, fast att bli klippt hos Rune's är ju inte fy skam det heller. :)

2011-12-09 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback