Fridag

Idag har jag vart ledig hela dagen å de behövdes verkligen har jobbat ganska mycket de sista. vaknade vid halv elva, har haft mitt headset med fina människor i örat hela dagen nästan, bortsett från en liten stund när ja hoppa på cykeln å bika ner till byn en sväng. Har målat å scrappat, solat fikat å bara haft en riktig slappardag...

Ringde mormor förut och hon e ju bara den underbaraste, samtalet börjar alltid med att hon frågar " NÄR kommer du å hälsar på mig?". Vi skrattar konstant när vi pratar, åt varandra å med varandra. Klockan va runt halv fem å ja sa "Nu ska ja äta lunch" å mormor svarar me ett skratt " Du e efterbliven!" Hahaha ja lite kanske, men då har ja kanske å brås på!? ;) Fina fina mormor<3

Imorgon börjar ja 14 å jobbar till 22, vi har långåpent på sentret så de blir nog rätt hem i sängen å sova å upp å jobba på lördag igen. Men på lördag kväll e de senerfest så då blir de lite partaj...

Nu ska ja sussa
Natti

Kommentarer
Postat av: DevilDoll

Hej Sara, vad kul att du hittat till min blogg och gillar det jag gör!

Bilderna hittar jag ofta via Google, eller som i det här fallet
flickr.com som är en guldgruva för gamla bilder!

//DD

2010-10-22 @ 10:27:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback