Underbara dag!

Ja ida har vart en supermysig dag. Ja sov till halv ett sen vågade ja mig upp å upptäckte att ja inte alls va speciellt bakfull. Gick här å movera nån timme å sen ladda ja mobilen med ny musik, pluggade in öronpropparna å gick å gick å gick!
Ja gick ute på Jelöy som e en ö som ligger i Moss kan man säga. Ja gick längs me vattnet å njöt av solen. De va hur fint som helst. ja gick i en timma å vips va ja framme hos Christine så ja tog en liten fika paus, hon hade precis bakat bröd åsså fick ja te me honung, muuums!
Sen ringde brorsan å fråga om ja va hemma. Dom hade vart på ett badland i Sarpsborg så ja fick oväntat besök av min älskade lilla rocker å hans mamma å pappa! Verkligen jättemysigt å oväntat. De går så långt emellan ja ser han nu, å han e inte så pigg på å prata me Faster i telefonen nu så de va skönt å få pussa lite på han! Min lilla älskling.
Sen gjorde ja å Emmi tacos, å Christine kom hit å åt me oss, guuud va gott de va me riktig mat! Å så såg vi på film, men de va helt konstig så ja fick bakfylle ångest å gick ut i köket å satte mig å scrappa istället å där har ja suttit hela kvällen!
De har vart en sån där lugn å skön å alldeles underbar dag i Moss!

Axels <3 citat "I Norge luktar de bajs" Hahaha

Nu ska ja sova, e ledig imorn me så ja hoppas på fint väder så kanske de blir en bra dag imorn me! Natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du har det bra! Tänkte komma och hälsa på i april om det går för sig!?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback