Sexy Hair

Nu ska ni får lite produkttips mina vänner, ja stylar mitt hår på salongen varje dag innan ja börjar jobba så ja ska kunna prova på alla produkter som vi har. Ja vill ha lite koll så ja slipper fråga dom andra om de kommer en kund som behöver hjälp. Så nu tänkte ja visa mina favoritprodukter så här långt. :)

Ett torrshampo som vi använder som styling, de ger VOLYM. Kör bra ihop med "what a tease" om man vill att håret ska stå rätt upp å inte vill att de ska se stelt ut, som om man har i gele. Man känner hur de verkligen ger textur, de känns hur tjockt som helst.

 Ett göörbra värmeskydd, som ger lite hold. Man behöver inte använda nån mer styling efter man har plattat de om man inte känner för de, de går å få till de me bara den här. Luktar sketgött!

En matt paste, den har ja inte använt så mycke i mitt hår men vi använder den på herrarna, den e rätt lös när man tar i den, men den stelnar bra fast ändå inte så de ser ut som gelestelt.

Tupering på flaska. Helt grym de e bara å hålla upp en passé å spraya lite sen står de! Otroligt

En till herrvariant som de e strykande åtgång på. En matt paste som man får arbeta in lite, den e nämligen blå, så jobbar man inte in den ordentligt så kan det blå synas i håret.

 Och slutligen, min abslouta favorit, FAKE BAKE, sol på flaska. Den e helt sjukt bra. Man smörjer in sig med den efter man har skrubbat sig ren å eftersom den är choklad brun i färgen, ser man precis vart man har lagt på den. Inte som dove å dom som e vita å sakta blir brunare å brunare. De e därför lättare undvika fläckar. Sen ska man sova me den efter att man smörjt sig, å duscha bort överflödet morgonen efter. Man blir verkligen solbrun, å inte så där fult orange i färgen. KÖP DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback