Ireland in my heart!!

Flaggan e uppe i vardagsrummsfönstret! :)
Det här e en hyllning för de fina gröna landet...

 
å min fina fina Elinflikkan!
Ja saknar er båda...

2006-03-18;
St Paddys day...

på irländskt vis? haha

Dagen börja med att ja å Elin åkte till Galway med bussen och skulle kolla på Parad! :) Vi åkte upp vid halv elva tiden å de va hur mycket folk som helst på gågatorna, på vissa ställen va de riktigt svårt å ta sig fram å vi fastna på ett annat ställe, kom ingenstans! Tur man inte haft cellskräck där för vi kom verkligen ingenstans!
De va ingen grym parad men den va ok. :D några riktigt roliga utklädda folk innan paraden börja åxå! Haha ja jo de va bra!

Vi gick till ett ställe som Jane hade rekommenderat och skulle äta fish and chips men det såg lite skabbigt ut, så när vi skulle leta upp nått annat i stället, de va då vi fastna! :S ja va fullkomligt vrålhungrig åsså blir vi stående mitt i gröten. Med folk åt alla håll, packade. Å mitt i detta en 90 tant me käpp!! Va gjorde hon där egentligen!! *suck* Jajja vi kom oss i alla fall ut därifrån till slut och då va det raka vägen till McDonalds. haha Glamoröst värre, men ååå så gott! :D
När vi hade ätit va paraden över så de va lite lättare å ta sig fram, vi hitta en jättemysig pub som vi tog några öl på. Träffa en trevlig Texasnisse som hade lämnat hatten hemma! :) Galway e verkligen hur mysigt som helst!
Åkte mot Ennis, (som ja kalla Dingle hela tiden haha har man hemlängtan då eller?) vid fem tiden gick till Knoxs å träffa Rebecca, Rebeccas bror, Linda och hennes kompis Julia. Sen gick vi hem till John(en trevlig polack) och parta lite. De va jätte kul! :D fyra tyskar, två svenskar, en filippinare, ca 10 polacker å EN irländare hahaha Mycket trevligt. Sen gick vi ut å dansa lite ja å elin å träffa Våran svenska vakt och skandinaverna.

De e så kul nu när man har börjat lära känna lite folk. Tänk för typ 6månader sen då satt ja där uppe å stirra å va helt desperat för ja inte hade någon! :D Sicken tur ja träffa Elin å fick komma ut lite haha

Annars har de väl inte hänt så mycket, bebisarna måste va väldigt snälla för ja hör dom knappt! :D

De ska bli kul och komma hem snart! ;D
Saknar er.







Kommentarer
Postat av: Elin

MEN SLUUUTA!!!! Jag börjar sakna Irlandstiden som fan nu.... När ska du och jag åka dit igen?! Till hösten?! :D

Postat av: Thorrén

Jaa å kaaaan vi inte de?? de vill jag!!

2010-03-17 @ 09:56:53
Postat av: Elin

Japp! Det tycker jag vi borde göra!!

2010-03-21 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback