Första utekvällen i Moss

Ok nu hade vi laddat för de här i en å en halv månad, inte för att vi direkt har pratat om de. Men vi va ju nya här å nån gång måste man ju kolla va de e för ställe. Denna helgen va ja ledig å Kate-Lillian ( oj va arg hon hade blívit om hon visste att ja skrev ut hela hennes namn, hihi) hade frågat Emmi om hon ville följa me på inflyttningsfest. Så vi bestämmde oss för å gå me!

Ja har som sagt vart ledig hela dan så ja har haft hemmaspa å bara kosat mig hela dagen å när Emmi kom hem vart de full fart. Gick ner till Katie å sen åkte vi till hennes kompis Monica. De va jättetrevlig och efter att jag fick undervisning i en kvart hur man stavade till byen (B_Y_E_N) åkte vi ner till centrum.
Vi gick på Micro, som tydligen ska va de bästa stället( De har ja förhört mina kunder om) och de va massa folk. Vi kom dock ut lite sent så de va inte så jättemycke tid. Men ja å Katie dansa lite å sen satt vi å mös allihop vid ett bord. En kvart innan de stängde bestämde vi oss för å gå, eller då va rättare sagt Emmi å Dan väck så då börja ja dra mig mot utgången, men då skulle Katie ha me DJ-en på dashparty (med norskt uttal, som betyder efterfest) så ja gick snällt me in igen.
Ja stod bredvid DJ-båset å flina me hela ansiktet å va helnöjd me kvällen. Vi hade haft de supert förutom att  Emmi hade "trynat" (ramlat pladask) å folk hade skrattat åt henne så hade vi haft en superkväll. Men så PANG! Mess ja stod där å flina som mest får ja en armbåge rätt i pannan, ja vackla bakåt men fann mig rätt så snart återgick till mitt flinande.
Så kan de gå, haha.

Moss verkar trots armbågar och skratt rätt trevligt å ja tänker definitivt gå ut här igen! Kom hit å följ me mig vettja!
Nu ska jeg spise kjötteboller å chillinötter
Ha dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback