Emmie e den bästaste!!

Jobbade en jävligt seg dag å pga av skoskav så åkte ja bil, sen ville ja bju igen , så vi hade två extra turer som vi körde innan vi kom hem.
In i duchen ,me mössa( håret va redan fixat) å in i garbderoben, som numera bor i hela mitt  rum´... Med andra ord ja har ingen aning om vart ja har nånting!

Efter ett tag gick vi ner till Peppes (å Glenn) å ja fick mig min efterlängtade öl å Emmi började lite försiktigt med en pepsi, men det blev snart en cider å senare ytterligare en å nu sitter vi här å väntar på Glenn som förhoppningsvis ska visa oss byen å utelivet här i skitlukten!! Hur de än blir har i vart fall ja haft en superkveld!!

Här e den finaste människan man kan tänka sig, visst, ja kan komma hem å störa mig på saker som hon gör men de endå den människa som ja känner mig mest bekväm me just nu, hon e den underbaraste... näst efter Rockern då.. Hon e så jävla bra!



Grattis Sina, du har fångat den finaste av dom alla!!









Öl e förjävla gött!



Hon e bara så underbar!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad du är fin! Du ser ut att må gott, härligt! :) Kraaaam.

2010-06-06 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback