Blogglust igen kanske?

Idag har de vart lugnt å stilla, å äntligen kom det lite varor, men våra "gratisvaror" va såklart inte me. Vi får ett antal gratisprodukter två gånger om året så vi kan prova lite, å ja som tänkte ha me mig en del när ja åker hem till MIdsommar, men nu måste vi nog vänta till vi beställer nästa gång innan vi får de... :( De e ju transport strejk så de e lite tomt i hyllorna...

Ja köpte mig ett nytt nagellack idag å de e så jäkla snyggt!

När ja va hemma i Sverige shoppade mamsen lite åt mig ja fick bland annat två par nya ordentliga promenadskor, hur sköna som helst.... tills ja fick ett stort jävla köttsåtr på hälen, men får kanske skylla mig själv när ja går till å från jobbet med nya skor... hm... men de va lixom jobbpromenixarna ja skulle ha dom till. Ja går ju ca 80 minuter om dagen så då behöver ja ordentliga skor. Men me de här skoskavet får de nog bli foppa tofflor resten av veckan

Igår sov Glenn första natten här, han e skittrevlig å ja tror han å Emmi kommer trivas jättebra här tillsammans. Han jobbar nere på Peppes å e ifrån Moss så nu kanske vi kan få träffat lite infödingar genom han, de hade ju vart trevligt!

Jag va ju hemma en snabbsväng i helgen å fick låna mammas bil så ja ska kunna åka på vlägenhets visningar, men dom där jäkla lägenheterna går som smöööör! Kommer de in en ny lägenhet på förmiddagen å ja ringer på den när ja kommer hem från jobbet så e de redan så många som visat intresse så ja inte ens får komma på visning! GAAAH Vart kommer allt folk ifrån å va faan ska dom göra här i skitlukten? Men men ja har ju en månad på mig så ja hoppas de dyker upp nått! Ja tror iallafall att ja har en fördel av å vara svensk, dom tycker vi e ordentliga å de e ju bra! Tyvärr e ja nog inte enda svensken heller som vill bo här...

Ida e ja så jäkla trött så ja ska soooova tidigt å Emmi stackarn lär väl stupa när hon kommer hon har jobbat från 10-20!

Zobia klippte mig idag å nu e näääästan allt de skadade håret väck, ja färgade mig ju lila på frisörskolan med en färg som funkar helt annorlunda mot vad "!vanlig" hårfärg gör å de innebär att vanlig hårfärg inte fäster på de, så mitt röda hår e nästan viss i topparna, men nu e de nästan heöt bortklippt iallafall å de e gött. Nu e håret RIKTIGT kort, men guu va skönt va så varmt å jobbigt imorse när ja gick till jobbet, så de va skönt att vi hann me de ida. Christine fick åxå sig en klipp å blev jättefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback