Ja fargotten...

Ja glömde ju å berätta att ja gått ner 2,1 kg, på en vecka! Ja tog mig i kragen i Måndags för en vecka sen å drog igång å räkna kalorier igen, å ja e riktigt pepp faktist. Å tydligen var de i grevens tid för idag var de en kund som fråga om ja va Gravid!? :O Hahah Tack för den käftsmällen, eller ska vi kalla den spark i arslet, för de va nog så de blev. Nuuu jäklar! Ja tror tanten fick dåligt samvete för hon köpte alla produkter ja rekomenderade för henne, hehe tur för henne....

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah, snuttan! Bra jobbat! Å jag ser ut som att jag har en till bebis i magen som snart ska födas... Hoppas nån frågar mig med snart så att jag oxå får en spark i arslet! Har 8 sega kilo kvar! :(

2010-07-31 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback