Dingle 4ever

Ibland e livet bajs, de känns som håret ständigt e på hajsvajs.
Ja vet inte va ja vill, å ibland undrar ja va ja ska me en kille till?
Ja har ångest å vill inte va kvar, men de här e ju min dröm, de e allt ja har...
Ja SKA överleva å komma ut på andra sidan, å då jävlar ska ja vända på skivan.
Sida 2 står för lycka å skratt, då ska ja va hemma i Dingle me min skatt.
Ja ska va nära min Rocker, för för han e ja en riktig sucker.
Ja ska klara detta, i min lilla etta.
För tiden ska gå fort, å snart står ja där me nyckeln till min egna port.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh my god you´re down, hey pretty girl come to my town. Let´s go out and have fun, or go to the beach for some sun. Äh, där slutar min talang, din var bättre! Kram på dig, vem skulle inte fixa detta om inte du? kusin josefine

2010-08-25 @ 03:01:46
Postat av: Mickis

Du är så jäkla grym :O) miss you girlie

2010-08-28 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback