Livet er deilig!

Livet leker, ja mår så bra! Ja har de så bra. Ja har aldrig vart så här fattig i hela mitt liv, men ja har ett otroligt rikt liv...hihi GUU va bråå Sååkt!! De går i ett här uppe, jobbar 6 dagar i veckan, men ja älskar de så för de mesta går de gelt greit! ;) Har en del kunder nu åxå så det är kul, har utvecklats ooootroligt mycke sen ja börade å de e ännu kuligare!

Ja å Emmi går numera till å från jobbet varje dag så de blir en 80minuters promenad om dagen. Det är så himla skönt, men vi e så trötta så vi kommer inte upp på morran. Alla säger att man ska bli så pigg av å röra på sig, men ja undrar när de ska infinna sig?! Nu... tycker ja. Imorse skulle vi upp å grejja för Emmis Sverige/Frankrike besök i helgen å ja va tvungen å be Rockbjörne å ringa å väcka mig för att ja överhuvudtaget skulle komma upp. Han e bra på de. Han kan konsten, slutar inte tjata förrän man e VAKEN.

"Nu får du gå upp"
"mmm"
" E du uppe?"
"Ja nu står ja upp"
"Nä de gör du inte!"
"Nää förlåt"

Hahaha men nu e ja uppe å sitter i köket med en tandblekning och har precis ätit frukost, kollar var femte minut om min efterlängtade otroligt feta lön har gått in på kontot, Emmi tussar runt me blekning i håret å morgonradion dånar ut dom vanliga morgonlåtarna. Jag njuuuuuter!



I måndags var vi i Oslo å kollade på Nikitashow. De gick la sådär egentligen. Vi skulle åka Timeekspressen från Mosseporten å höll tillåbörja med på å missa den. Sen när vi sitter på bussen så kommer ja på att ja har glömt mitt leg. De skulle serveras alkohol så Zobia hade sagt till oss å ta me leg. Jahoop... Strosade runt lite på Oslos gator innan vi irrade oss rätt till slut. JA GILLAR INTE STORSTÄDER! Jag kan faktist inte förstå va de e som lockar så. Folk e bara stressade å otrevliga tycker jag!
Där utanför stället träffade vi Zobia som sa att dom hade kollat leg på henne så ja tänkte Ok, ja har åkt till Oslo heeelt i onödan å dessutom dratt me mig Emmi! Neeeej. Men sen hörde ja tonerna av " I can use a little help from my friend..." från en grannbar å vips stod ja på andra sidan kön med ett champagneglas i handen! Bara så. Himla enkelt.
Showen va bra men väldigt kort, den va över på sån ca 20minuter, så gick vi ner till Stasjonen och skulle köpa biljetter hem, men eftersom vi e extreeemt fattiga å virriga så va de ju inte så enkelt, tillslut träffade vi en extra trevlig pakkistan som lovade att hjälpa oss hem. Skönt å komma hem, Moss må lukta skit, men de e faan så mycke bättre än Oslo! Så de så...


När man e på skolresa tar man med sig matsäck, eller när man e fattigjon. Som jag.


Christine med sin nya sveis!


Mini-svensk-afton med normännen


Kolla!! Ja fick den på posten igår å ja ÄLSKAR den! Vill ni ha en ni me så gå in på http://josefine-design.bloggspot.com



I Söndags började jag "rydda i hagen" å de e ett litet projekt må ja säga, men de e jäkligt kul å ha nått å fixa me ute. Igår va ja ute igen å sopa å kratta, men de finns lite dåligt me grejjer här, vi gick förbi Beppe igår å hämta en rake (kratta) men den va ju ödelagd så nu har ja ingen igen, men ja får la gå förbi å tjöta på han igen. Det är vår lilla hyresvärd som ser ut som Bebbe Wolger, i de där barnprogrammet när han har nattskjortan på sig. Vår Beppe e Pakkistan å går runt me nattskjorta å linnebyxor hela dagarna, han e hur söt som helst.


Min nya sveis! Christine Klippte mig i förrgår å guu va skönt de va! Nu e de bara färgen som har tvättat ur sig lite, men de ska ja fixa tills ja ska home till sviiden!


Sist ja va hemma, klippte ja Alexandra! KORT! Hon blev skitsnygg! Klippte min kära kusin åxå, men ja glömde ta en efterbild på henne men om du läser de här så kanske du kan maila en efterbild på dig? Ja skulle vilja ha den å visa min chef med...


Här e lite bilder på va ja gör när ja inte har kunder i salongen.


I helgen har Emmis syster sin tävling! Hon va å klippte sig igår hos sin systeryster å blev sketsnygg i håret. Emmi ska ta me sitt besök å åka till Oslo å kolla på tävlingen, ja jobbar tyvärr :( så ja kan inte följa me. De hade vart lite kul å se, men ja ska ladda min kamera med batteri så kanske Em kan ta lite bilder så ja får se. Hon tävlar i fitness. Vet inte om ja får lägga ut nån bild men ja ska höra! :)

Nu ska ja njuta lite till innan ja måste göra mig färdig för jobbet.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som ni har de bra =) faan va snygg du e i håret, skitsnyggt =)

Känns som ja behöver klippa mej igen :S

Gud va ja längtar till nästa helg, då ska vi ha sköj =)

2010-04-15 @ 11:17:34
Postat av: jen

Hey.. tandblekning? funkade den bra?? vilken sort o vilket pris?:D håller med alexandra.. du är helt grymt snygg i din nya frilla! grymt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback