När ska de bli min tur?

Ja vill åxå ha en bebis, ja har längtat sååå länge nu!
Ja vill ja VILL..... JAAAA VILL!
Nu har ja iallafall funnit ut va ja ska göra me mitt liv å då ska de väl underlätta å få till de me en bebis.

Kommer ni ihåg för några år sen när ja skrev att Allan skulle bli pappan till mina barn, tyvärr har han gått bort <3 Den vackraste lilla saken som låg å snusade på bordet när ja va i Degerfors och hälsade på. R.i.p Allan <3

Nu har dom fått bebisar i Degerfors igen å ja ska inte ens försöka beskriva, för de finns inga ord som beskriver dom. Jag får tårar i ögonen när ja ser dom! Ja vill ha en! :( Snaaaaaart kanske de e min tur....

http://golden-gem.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara!

Oj du har inte glömt oss i Degerfors ser jag :-).. o så har du upptäckt att det finns bebisar med.. Allans barnbarn.

Hoppas få snacka nån dag med dig.. vore jättekul.



Viveca & doggsen

2010-04-19 @ 00:02:28
Postat av: jen

Ja du haaar verkligen väntat så länge på en bebis! det borde bli din tur snart tycker jag! kanske skulle starta en insamling?:D

Postat av: Mickis

Måste påpeka lite efter ditt inlägg hos mig =)

det va inte ngn pik mot dig =).-.- hade inte ens det i min tanke.. bara så du vet :).. det va mer mina närmsta!!..

ooo ja, klart du ska ha bebis :P

skaffa så fort du kan.. det är mys!!...

inte så stor omställning som man tror..

Köss o klem

2010-04-29 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback