Jeg ska pröve meg på Norsk!

Idag har jeg og Zobia vart på tur till Oslo. På Björn Axén sin visning. De va kempekoseli. Mye insperation og massa rare sveiser. Nå vill jeg klippa meg igjen! :) Men jeg har snart ikke noe hår kvar å klippe av! Får finne ut en løsning på den problemen, kansje jeg ska ta extension. Me alle pengerne mine i lommeboka! Nei de blir ikke noe me de.

Vi har i vart fall hatt en nydelig dag i storbyen!
Visningen var på Hotell Continental å de va skikkeli fancy. Håndklærne på do va ikke i papier, uten tøy. Jeg va skikkeli imponert.
Men fy faen va penger allt koster i dette lannet! E de muligt lissom! ;) Men de e ganske morro å snakke norsk i vart fall. Å jeg lerer mer og mer. Men man trenger ikke å snakke norsk vis man ikke vill, dom forstår gott hva vi sier likvel. Men jeg syns de e litt kult!



Etterpå spiste vi is på toget hjem till dritlukta, de va godt, isen da, ikke dritlukta!

En ting jeg kom frem till idag er de att jeg trenger en ny kamera! Bildene jeg tok på showen ble ikke noe greit alls! :( Uklare og skeive, men jeg taste dem opp i vart fall så dere kan se litt va de hva for noe rare sveiser.



Imorgen starter jeg ikke på jobb før 2, så jeg ska kose meg i senga mi hele morgen.

Kos og Klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback