Insperation!!

Den kom till mig, bara sådär.

Nu har ja snart gått 3veckor i skolan å de e rikitgt kul! Allt går i fullkomlig raketfart! De e helt sjukt! Dom bara pumpar oss med kunskap. Man e heeelt slut när man kommer hem. Jag har inte orkat å blogga.
Hittills har vi lärt oss lite damklipp, klippt herr hela veckan gjort slingor med hätta, fönat vågor å hela faderullan! Vi lär oss nått nytt varje dag.

Fast ida klanta ja mig riktigt jävligt när vi hade gjort slingor på samuel, ja masserade in schampot som vi lärt oss att man ska göra på KUNDERNA, å vipps stog ja me en 5cmx2cm stor jävla svintokorv. SATAN! Ja stod i en halvtimma å försökte gre ut de, å ja lyckades inte. Men ja vägrar å klippa bort de! Ja får ta me han hem å sätta mig med en virknål å peta ur ett å ett hår. Suck!

Imorn ska vi ha praktik info hela dagen. Ska bli intressant så man vet va man ska säga till praktikplatsen när man söker! E de nån som vet nån lite rockigare salong i Götet får ni gärna hojta. Ja vill INTE va på en trendig salong där alla ska se likadana ut, ja vill klippa folk som har en egen stil och roliga ideer! Ja får nog ta nog tripp ner å kika så ja hittar nån bra plats. Man blir lite nervig att man inte ska hitta nått, men de finns ju en del salonger i Göteborg så ja hoppas de finns nån som vill ha mig.

Igår va Aalex å hälsa på, vi vräkte i oss tacos å tjöta som aldrig förr! Å så klippte hon mig! :) Så nu e ja inte lika risig i håret längre, man skämms ju å se ut som Ronja i året när alla e så piffiga!

Ikväll Kommer Jonna å Marie me sötis-alvin, ja tror han e över 4 veckor nu å ja har fortfarande inte sett den lilla fisen! Men ida ska ja få se underverket! Ja e äntligen klar med presenten me. De tog tid å den e inte perfekt men ja får va nöjd ändå, hoppas bara dom blir glada!

Nu e rasten slut, fram me saxen å klippa!
De här e verkligen som å leka hela dagarna!
Ja älskar det!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback