SNØ!!

Ja å pappa åkte upp till Rjukan igår efter skolan och efter lite felkørningar så va vi faramme vid halv 12 tiden. De tar lite tid. Men nær vi kom git fick vi smaskig mat å sen va de bara å gå å lægga sig! :)

Ida har jag vart på Rjukans tre frisørsalonger. Den førsta sa blankt nej, dom ville inte heller ha min cv. På stælle nr 2 va dom mycket positiva. Hon kænde igen mig från cvn jag hade mailat och var hel impad av min cv å tyckte det va bra att ja kommit upp å visat mig. Dom hade ingen lærling nu å hade væl inte haft nån på ett tag, men hon va iallafall positiv. Å æven om de inte skulle bli något så kænns de ændå  bættre att gå ur salongen med ett leende på læpparna och med vetskapen att man gjort intryck på dom.
Den ansvarige på tredje salongen har ja pratat me på telefon två gånger tidigare oich han har vart mycke positiv, de ær æven en fashionshow hær ikvæll som han håller i och det va lite dærfør han ville att ja skulle åka upp just ida, så ja får se vad dom gør. Goldwells chef dør Norge skulle på eventet ikvæll de va lite kul, vi anvænder de mærket på skolan. Iallafall, han var mycket positiv och lætt att prata me. Han presentera mig før alla som jobba dær och ja kænnde mig vældigt vælkommen! Han har ju inte på nått sætt lovat mig en plats eller ens sagt de, MEN de kænndes fruktansvært bra och han sa att han tyckte det læt vældigt intressant



En liten video på Rjukan!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är ju skiiiiiiiitlångt dit upp??

2009-11-06 @ 16:23:30
Postat av: jen

åååå va kuuul!! grattis! ja jag säger grattis även om du inte fått ett definitivt svar:) jättekul!! men vart åkte ni? Rjukan ja.. men vad va det för ställe? va det du som filmade? kändes som om man flög fram bland alla kullar:) kul att det kom kossor gående bara sådär hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback