Julmarknad på Käringön

Ja har hunnit med en hel del i helgen faktist. Ja åkte hem i fredags (till Dingle) å klippte fem personer, och fick låna en ny mobiltelefon, så nu hoppas ja kunna ta lite bättre bilder till bloggen. De behövdes verkligen. Sen åkte ja till brorsan å pussa lite på Axels nya kissonge Kerstin. Hon va himla söt! Men hon va jätteskygg å fräste å fällde ner öronen så fort man reste sig.  Hoppas hon snart blir lite tamare så Rockern kan gosa me henne. Men brorsan sa att han inte brydde sig så mycke, han va bara lycklig över att få ha bestämt namnet själv till den lille pissemånsen!
Sen klippte ja några till på lördagen å snodde mammas bil å åkte ut till öa. Mormor fyllde 87år igår så ja fick lite tårta. Sen va ja inne å reka lite i Biddevind på kvällen. Hon har så mycke fint så ja blir helt sjuk. Ja kan lixom inte bestämma va ja sa handla för fint denna gången! :) Men lite fick ja bestämt mig för till slut. å så fick ja mig en liten vip-present å en tillsägelse att ja skulle ha min nya tvål till ansiktet. De skulle tydligen va bra! ;) Jonna å Munken kom ut å kika lite me, de va mysigt!

 
En söt liten pusstomte


 En jättefin liten ljushållare med låda

 
 Min vip-tvål

 
Ett prydnadshjärta, har ett redan men de e på flickrummet i Dingle


En kruka i luffarslöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback