ja fick ett ryck

... ja, ja fick ett ryck å skulle sätta mig på min träningscykel en stund, å bad min kära kusin att agera peppcoach i örat på mig. Hon tackade ja, Ja ringde upp henne å satte mig på cykeln å drog igång. Då drar hon igång lite musik å säger lite uppspelt "Hör du vilken de e!"
Ja trodde de va den här...


Hahaha jaaahaa kanske borde cykla lite oftare då, eller va menar hon...?

De va den här.... hahaa





 
Hon va visst inte så elak som ja först trodde, hon gjorde bara sitt jobb rätt bra, en perfekt pepplåt. Men när ja sa att ja trodde att hon spela svullo för mig blev hon helt vimsig å drog på den här istället....

 


Ok de kanske e mig de e fel på men ja fatta inte att hon mena cykelns hjul... Hahahaha Stackars liten de blev bara fel hur hon än gjorde! Men ja e nöjd ändå, så du får jobbet, kanske ringer imonr me! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback