Date...

Idag har ja vart på Date. Blinddate. Nästan i alla fall, vi hade sett varann på kort. Vi skulle egentligen träffats på stan (Götebporg) å gått en sväng å sen käkat, men de va så jävla kasst väder så ja föreslog Universeum istället. De tyckte han va ok.

Ja va så jävla nervös så ja höll på å bajja ner mig (förlåt too much information, men ska ja berätta hur de va så måste ja ju berätta allt!). Ja va där först så ja fick vänta en stund på han. Innan han kom satt ja å hacka tänder, å hade svettningar samtidigt! Haha
När han kom va ja helt väck, va så nervös att ja tog upp mitt paraply från golvet å fällde upp de. Varför de, kanske ni undrar… De undrar ja me! Fick skaka de lite så han inte skulle undra va ja höll på me.
Första känslan va väl inte så jättebra. Å ja kan inte påstå att den blev bättre. Tyvärr. Han va trevlig å vi hade trevligt, men de va lite för snällt tror ja. Hade ju bestämt mig för att de fick va slut på svinen nu. De räcker nu sa ja till mig själv. Men ja har nog ändrat mig igen. Tror ja. Lite svinpotential måste de nog ändå va för å få mig på fall. Tyvärr igen… Ja faller helt enkelt inte för snälla killar, de e bara å inse! Miljöbilen va spiken i Kistan. Ja vill nog ändå ha mig en Raggare tror ja. Som förorenar lite me en V8! Som inte hittar i Göteborg å svär lite över trafiken…

Apropå raggare så kom min klännings ida, dock något för stor, men hellre de då kan ja ju sy in den! Efter lite justeringar å en tyllkjol kommer den bli GRYM. Ska bli så jäkla kul på lörda…



Ja behöver verkligen en ny mobil!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback