Ja!

Nu va de sådär längesen igen!
Vet inte riktigt var ja ska börja.... Ja e tillbaks på GB IGEN, men nu e de nog sista säsongen för snaaaart börjar ja skolan! Ja flyttar till trollhättan 1juli, så ja har massa kul framför mig. De händer grejjer nu å de e såååå skönt!
Ja lägger in lite mobilbilder å uppdaterar er lite...´

Axel backar till med sin vagn å ska koppla på släpkärran ;)Va ute en helg å mös me mormor! En helt underbar påskafton med hela familjen!Vi va ute å åkte traktor!:DHela högen åkte minsann traktor, å Rocker mös!!Rockern fick köra båt med skräckblandad förtjusning :)Ja å mamsy!En superfin påskafton! Va på Emaus me Mickis å NiccoMysig liten utflykt!Ja skulle skicka ett mms till nummer upplysningen å fråga hur man åt en sån här, men de ville inte skickas :( Ja har en till nån som vet?Vägarna i Dalsland e låååååångaVa i kyrkan me Nicke å Jobbert å lyssna på musik!Karlsson va lite trött å kröp in under täcket!Tråkigt att ja har så dålig kamera på min mobil, men de en väldigt fin utsikt iaf :)Tomat å rocculapaj, smaskens!Min nya tvättade bil! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Heeej! Sharon-frukten (tror att det heter så) åt Robert å jag till choklasmousse, det var jättegott! Men jag vet en del som har den på mackan med skinka med... PUSS!

2009-05-10 @ 14:37:44
Postat av: Thorrén

AHA... då kanske den e go till chokladglass me!? Ja har en kvar... Tack! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback