Dött fjäderfä och loppisfynd!

Dan börja otroligt bra med att min Älskade T fick sitt körkort! Ja blev så glad så ja grina! Känns så himla skönt, för mig me! Då har ja väl lyckats å vägleda henne antar ja! :)  Sen flög dan förbi!

På vägen hem när ja sitter å visslar för mig själv i lastbilen så bestämmer sig självaste Kalle Anka för att göra entré! Tripp med ena tassen - trapp med andra tassen - flaxflax - PANG - floff floff - DÖD
Ja ungefär så gick de till när herr fjäderfä flög till himmlen.
 Där sitter jag i godan ro på väg hem å får en död på mitt samvete. Det är första gången (som ja vet) nån dör på grund av mig! Hur hemskt de än låter så kunde ja faktist inte annat än å skratta! Sicken en ful jävel! Han fick ju faktist skylla sig själv.

När hämtat mig från fjäderchocken å tryckt ner mitt lilla stämpelkort så åkte ja in till Nicke å gick på pingstkyrkans loppis! Å va ja fynda! För ett hundra rikstaler fick ja allt detta! Å en hemlig grej som M ska få i födelsedagspresent om ja kan hålla mig!

Så söt liten röd stol, nu blir ja tvungen å ha rött nånstans för den här kunde ja inte motstå, hela 10krEtt litet brickbord som ska bli vitt!sockerströ 20kr
en liten handdukshängare som ska funka som tavellist för morfar! Ska målas vit. 20krSå gryyyyym lampskärm! Döhäftig å skitstor! 10kr

Sen så köpte ja en vaxduk på lunchen åxå till mitt balkongbord.

70kr :) Billigt de me, på Karlssons i Ed

Nu sitter ja här me minisarna, mamma taikon e ute å kör! :) Man bara MÅSTE ut å köra själv när man fått körkort så man verkligen fattar va som har hänt! Hon ringde precis från torp å rapporterade hihi!
"Hjälp nu måste ja ju hålla reda på själv vart ja ställde bilen, den va grå va?!"

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅåå hälsa gratttis från mig, nu är det snart bara jag kvar utan.

Va mycke du fick för pengarna. Jag måste komma iväg på lite loppisar jag med. Kramis

2009-05-18 @ 20:57:35
Postat av: Sabina

Jag tror jag dör.. Jag är kär i din röda stol. Glöm inte låsa dörren, annars kan det ju hända att jag smyger in på natten och knycker den. Ser du någon mer så KÖP åt mig. ;) Det är en order! / Sabina

Postat av: Martina

Fina fynd du gjort! :D



Det KANSKE blir bra om jag får din röst och ett par morötter, men ännu gladare blir jag om jag får snus! Det går sådär för mig att sluta om man säger så... :S Hur går det för dig?



Kul att du ska vara ute på ön lite! jag kommer ut till midsommar, men jag vet inte än hur länge jag stannar då. Och nån mer gång i sommar blir det allt!



Kramar!

2009-05-19 @ 16:14:46
URL: http://limefrukten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback