Pepp!

Faan va mycke mer peppad man blir att skriva när man får kommentarer! Å nu vet ja åtminstone tre stycken som läser! ;P

Ja va ju på Loppis å sålde skit (inte bajs...) i lördags! Å jöösses va bra de gick. Fast de e ju klart denna gången hade ja ju faktist med mig en del grejjer! Drygt femhundra krornor fick ja ihop. Så nu har ja snart fått ihop pengarna till min tatuvering! <--- Mia å Klara hjärntvättad!

Har kollat igenom alla avsnitt på svt play nu, dom e ju verkligen helt underbara!! Ska leta upp nått bra klipp å lägga ut!

Nu e de jobb igen tjing!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad blir det för nån tatuering då? Kussen som ska få gadda dig?

Postat av: Sara

Ja de va min tanke iallafall, vi får väl se om han har tid å lust, vill ha en på foten som går upp en bit på benet :)

2009-03-12 @ 16:54:46
Postat av: Elin

Låter nice!! Jag vill också... Kanske till hösten då man tjänat ihop en slant

2009-03-14 @ 13:35:16
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback