Ja lever!

Ja de e sant! :D

Jobbet går jättebra, men ja vet inte va de e me mig, ja tror ja dras till samma sorts jobb hela tiden. Vart ja än hamnar så e de huvvet ner å KÖR!!!! Ja jobbar, äter och sover! Haha Så ja har inte haft tid eller lust å blogga på ett tag som ni kanske sett. Ja som va så duktig ett tag. Men man måste tydligen va arbetslös om man ska palla å blogga flera gånger dagligen. Yrkesbloggare e tydligen inget för mig hehe
Ni e ett tiotal trogna läsare som e inne varje dag å de e kul, men vilka e ni?

Imorn ska ja få mangellektion :) De står en gammal krake till mangel nere i tvättstugan. Ser ut ungefär som en sträkbänk eller nått. Å imorn ska ja få veta hur den funkar så ja kan mangla mina dukar! De finns en grej ja e pedantisk med (finns de fler så säg till...) å de e min tvätt! Den låter ja INGEN annan ta hand om! Så de så!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är en trogen läsare såklart! Inget vidare på att lämna kommentarer men :P



så det var så roligt att mangla när du var här haha du är rolig du!

(Du är pedantisk med din mat! Den ska minsann göras på rätt sätt, köttfärsen ska hackas så smått det går och falukorv ska strimlas i småsmå bitar, jag har nog ärvt det där av dig) Puss!

2009-03-10 @ 14:21:11
Postat av: jennifer

hej hej! jag kollar om du skrivit ngt nytt varje morgon.. har förstått att du varit upptagen..

Postat av: Emma

Jag är också ofta inne och kikar hos dig. Att mangla är kul, det är kul att tvätta med, men hatar att lägga in det i garderoben

2009-03-10 @ 20:12:16
Postat av: Sara

Sanna Hahaha ja kanske lite pedant me maten me då. Men de e VIKTIGT!!

2009-03-11 @ 12:53:38
Postat av: Michaela

Mickis e här o kikar läget :)

2009-03-16 @ 11:28:54
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback