Go afton

Nu va de helg igen ja, de e ju inte klokt va fort de går! De bara springer iväg. Synd bara att helgen går lika snabbt! :)

Ikväll ska ja bra sitta i soffan å INTE stressa! :) Ja har bestämt mig för å sluta stressa nu. Nu få räcker de!:) Tror ja ska höra med min elkusino om hon vill ha en ny bloggheader, de e en kul sysselsättning :)

Sitter å kollar på Wipeout på femman. Hihihi de e ju jättekul! Känns lite som gladiatorerna. Skitkul! Kolla på de om ni inte har sett de!

Imorn ska vi åka å hämta en klöspelare/klätterträd till pojkarna. Så KANSKE min bäjjbie låter bli å ge mig ångest. Å sen kommer Aalex hit å ska kika på melodifestivalen å käka nått gött. De blir mysigt! De blir nog en lugn å skön helg! Gött

Ida fyller taikonmamman GRATTIS min lilla fjärt! Ja har en mycke bra present som väntar när du kommer hem från öa hihihihih.....

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej min lilla snuttegurka! Ville bara säga att det är tomt här utan dig, det är flera andra som har sagt det med! Puss puss!

2009-03-24 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback