Ja blir galen!

Ja skickar å ja skickar å ja.... skickar. Men de händer ingenting. Ingenting händer de! Å ja blir så trött! Massa kul har ja bloggat om sen midsommardagen men INGET har kommit in. Då tappar man lusten! :( Å ja får inte igång bluetouthen i datorn heller, annars kunde ja ju lagt in korten "manuellt". Å sladden e nerpackad så de e rätt kört! BAjs!

Ida har mor å far vart här å hjälpt mig å fixat. Blev en hel släpkärra med skit som ja gjorde mig av med. Morsan gnällde över att ja har för mycke grejjer och borde slänga saker, men hon koppla inte att ALLT på släpkärran gjorde ja mig faktist av med!? Så de dög inte att ja faktist "slängde" en hel släpkärra med grejjer!? Fattar ingenting.

Så tvättar ja i värmen! 13 maskiner närmare bestämt. Fast nu e de bara en kvar så de värsta e gjort. Har knappt vart ute ida alls. De e lite för varmt i min smak faktist. Å sen e ja helt paralyserad av flytten. Kan inte få mig till å göra nått. Nu vill ja bara att flyttlasset ska gå så ja kan börja leva igen!

Hoppas ni har de bra i värmen.
Ska se om ja kan få in alla mina bilder på nått annat sätt!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback