Flytt!

Hahaha fick en kommentar av kattmamman som fråga om ja ramla i boxen på Shell. Men nä de gjorde ja inte. Däremot lyckades jag i söndags slarva bort min telefon bland alla flyttlådor ja bor i nu. Var i Dingle i söndags å åkte hem på måndag å skulle hämta mobilen som ja glömt ta med mig, men då hitta ja den inte å den hade laddat ur så ja kunde inte ringa till den. Men nu e den tillbaka! Den låg på köksbordet hahaha

Imorn ska ja åka å hämta Trollhättenyckeln! Underbart!
Nu ska ja gå till Jörgas med en glass å ta en liten promenix.
Bloggi Blogg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jippiii! Då får jag/vi snart komma och hälsa på väl? Kramis.

2009-07-01 @ 09:10:26
Postat av: Kattmamman

Puh, jag vart lite orolig där, trodde du kanske låg i boxen med stelfrusna fingrar;)

2009-07-01 @ 20:02:56
Postat av: Jag!

JAAAA kom å hälsa på imorn!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback