Enough!

Nää nu får de faktist räcka, de e inte ett dugg roligt! Ja är inte gjord för å vänta på saker. Hatar de. Tål de inte. Jag har verkligen noll tålamod när de gäller å vänta på nått kul som ska hända. Kan de inte hända direkt kan de va. Så e de nästan. Å nu vill ja bara FLYTTA! Ja trivs inte här längre! (Ja vet att de bara e för att ja ska flytta, för ja har stortrivts fram tills ja bestämde flytten....) Ja har planerat varje rum i nya lägenheten in i minsta detalj. Gjort skisser å ritningar målat å handlat på loppis. Ja e redo nu!!!
Ida skulle ja va hemma å grejja hela dan, eftersom ja inte hinner så mycke efter jobbet så måste ja ju packa på helgerna. Men ja har ta mig tusan inte gjort en sak!? Ja har suttit längst ut på soffkanten hela dan. Sätter ja mig tillrätta så får ja ju definitift inget gjort. Men för ca 10minuter sen gav ja upp... Så nu har ja hoppat innåt i soffan å öppnat en öl! Bra de gick me min packning får ja säga. De kommer sluta me attt ja inte har packat nått den dagen ja flyttar för att ja förmodligen måste intala mig själv att ja inte ska flytta för att överleva detta! Snälla nån som kan spola frammåt nu, de hade vart på sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback