Mitt 2008

Januari 

*Aalex fyllde 25 å Ja å L va där me smaskig minttårta.

*Tokhandla mat för 5000kr med Taikonmamman å skämde ut henne å L på Lidl...hihihi

*Hämtade min Älskade Gottfrid Karlsson i Götet. Han fick slitas från sin håriga mamma å flytta in hos sin lite mindre håriga mamma haha.

Februari

*Ja fyllde 25år och hade verkligen det bästa kalaset ja har vart på! Tack!
*Backade sönder min bil i Vargön, höjden av otur å stolpar på fel ställen!! Grr...
*Fick lastbilskort, yay!! Ut på vägarna!
Mars
*Karlsson fick sitt träd. Fatta nog inte riktigt innebörden av de tyvärr... så nu står de i vardagsummet...
*Elinflikkan va på besök.
*Såg på världens sjukaste film om en runkande pojke å det håriga monstret.
April
*Va på utflykt till Götet me Piningänget. Josses vilka galningar!!
*Gotte fick sitt hus å ja fick min "bakom-soffan-hylla"
*Världens vackraste Annie föddes.
*Var på Båberg å konstaterade att de va inget för mig! Hehe
*Fick sparken från Pininfarina
Maj
*Vårdeprission, usch de hade ja förträngt.... :S
*Börja på Gb igen, ja ger mig visst aldrig.
*Jag fick Ischias, var invalid! Hujedamig, de va otäckt, sitter fortfarande kvar lite i benet!
*slutade snusa. (Hur länge nu de varade....)
*Powermeet Nossebro, me Aalex.
*Bodde på hotell i Eriksberg med familjen och lekte turister i Götet, mycke trevligt!
Juni
*Namnkalas till goingarna Annie å Lova.
*Pajja första gbbilen för sommaren.
*Cruising i Lysekil, träffade Emil å Varbergarna första gången. Trevligt folk!
Juli
*Mickis fyllde 25år
*Jonnas 30årskalas
*Elsas Piratkalas
Augusti
*Fick mitt livs utskällning i en liten jävla håla i Dalsland! Hoppas inte ja behöver åka dit nån mer gång!
*Var på inträdesprov till Frisörskolan och kom in!! Underbart!
*Var i Bua å hade en Panghelg med Aalex å alla där!
September
*Troja fick 9 små underbara bebisar å brorsan fick sålt alla utom en. Hur bra som helst!
*Ja å Aalex va på semester i SunnyBeach å gotta oss i solen!
*Va ute i Hälleviksstrand å red på nordsvenskar med Aalex å Lena. Mysigt....
*Fasters älskade Rocker fyllde hela 2år!! Otroligt!
*Va på Nickes 25års kalas å bada me kläderna på, så himla genomtänkt! Suck...
*Gottfriden ramla ner från 4:e våningen! Har alltså bara 8liv kvar...
*Börja på LInedancen me Emms, svinkul!
Oktober
*Va på Rallybrudar me Nickevännen som vann tävlingen här på bloggen! :)
*Patrik flyttade in.
*Var på Tanumstrand å¨svängde dom lurviga till Eva Eastwood.
November
*Började på Dagis i Hedekas.
*Pysselkväll me hannsepans å Emmsepems!
December
Glöggkväll här med mina goa vänner! Slurp...
Rimstuga här, me en herrans assa bra rim. Tror vi slog alla rekord!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Som ja mindes det så fyllde ja år i Juli =)

2009-01-08 @ 19:27:58
Postat av: Thorrén

Hahaha jaa jaa!! Får väl ändra de då! ;P

Postat av: Lina

Å en liten till ändring... Vårt kalas var i juli. :) Å det var väl efter det som Gottfrid dök från fönstret? :)



Sorry!

2009-01-09 @ 18:24:16
Postat av: tojan

Ja, du får gärna flagga för att min blogg e igång igen! Kräm kräm tojan

2009-01-13 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback