Ja nu va ja där igen, de va ett tag sen sist.

Men nu har ja vart i farten igen, så här kommer min helg...

I lördags var de kalas för Jejje. Ja skulle hämta Lina å Hennes kille Robert i Håby. Dom skulle landa kvart i sex å åka me mig hem till Valleyroad å invänta strattiden. Vi satt å förfesta lite, å ja höll mig tyvärr inte till 3,5or så ja lulla till mig rätt fort. När klockan va kvart över sju, bestämde vi oss för att de va lagom att gå. Man vill ju inte va först. Så vi vandrar uppåt å går in genom dörren. Där e de fullsatt. ALLA sitter ner och Jejjens Morfar står å håller tal. "Shit va snabba dom e på å komma igång här då!?" Vi försöker så smidigt å obemärkt som möjligt slinka ner på våra stolar. Då väser Lina i örat på mig "ALLA har redan ätit" Ja kollar mig chockat omkring, va e de här för jävla racerkalas??  Ja ni börjar väl fatta vartåt de barkat! Vi va EN TIMMA SENA! Ja vet inte va ja ska säga. Där satt vi ca 100meter från kalaset å bara vänta på att klockan skulle gå så vi kunde  få entra partyt. Man vill ju inte va sist.... kanske inte sist heller.... Det vet jag nu.

Kvällen fortsatte, för mig lite suddigt. Jävligt go tårta, karaeoke :S och öl. De minns ja.
Ja säger de ytterligare en gång, ja trodde ja hade lärt mig att de e 3,5or som gäller!?
När jag efter några timmar skulle vandra hemmåt i dimman, så ramlar jag utanför dörren till festvåningen (tjusigt värre i dingle serrni! ;) å ja ramlar inte på röven som vanligt folk, nä inte ja inte,nä ja ramlar på huvvuet!  <så nu har ja väl åkt på hjärnskakning me. Men tror ni att Thorrén nöjjer sig med de!? Nä precis... Ja går in igen av nån anledning, och ramlar IGEN när jag är på väg ut! PÅ SAMMA STÄLLE!! Ett blå märke över röven å en överjävlig bula i huvvet!

Nu kom Jörgen nu ska ja leka frisör.
Tjo!

Kolla in
http://taikonmamman.blogg.se fressten hon e igång igen...


(((skrev detta igår, men fick inte in de...)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback