Båberg

Igår va ja å T å sålde våran skit på Båberg! (å då menar ja inte bajs, Martin!) De e skitkul å stå där, men ja e nått så fruktansvärt dålig på å uppskatta värde ,så så fort nån frågar va en sak kostar, hänger ja i ärmen på T som en liten zigenarflicka, "Va kostar den T?" haha "Men den e ju din" "Ja men va kostar den?" med en liten menande blick å ett fast grepp om armen. Ha! Jajja de e iallafall jävligt kul å stå där. Man får se en herrans massa olika folk!

Men när vi står där så upptäcker ja att ja knappt har me mig nånting, inte så himla konstigt att inte nån köper mina grejjer när ja inga har! Ja hade inbillat mig att ja hade massa grejjer, men de märkte ja igår att de hade ja inte, så då snurra ju min hjärna i 180 resten av loppisen, för va kunde ja hitta hemma som ja kan ta me nästa gång...  Så nu jävlar ska här röjjas i skiten,  kom å kööööööp!

Igår satt ja här hemma i min ensamhet å scrappade. De e så jäääkla kul, fast de e nog ännu roligare när man inte e själv hehe. Å de blir så fint. Man blir verkligen impad av sig själv. Igår gjorde ja en tavla åt T med hennes små gullegrisar på. Jättefin blev den, så nu ska ja bara limma den å åka upp me den så vi kan rama in den! :) Å sen måste ja ta bort alla grejjer efter mig.... Blä! De e en del lådor å boxar å påsar å plocka fram när man ska pyssla! :( Men ja har hittat en superbra väska på Panduro som ja tänkte köpa, då blir de ju mycke lättare om man vill åka nån annan stans å scrappa me :) Fast den va rätt dyr, så ja får nog ringa ut till Lysekil å säga att ja önskar mig den i födelsedagspresent! ;) Tyvärr så tappa ja ju mina glasögon å äger inga gympadojjor å badmintona i. så vi får väl se hur de här går... hehe

Nu ska ja gå upp å ge min bäjjbe å bonusbäjjbien mat. Vilgott har knorrad å tjötat sen 9 så han e nog hungri...

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback