Grötigt!

Nu va lilla julafton avklarad. Vi har ätit massa go gröt, skinkmackor å godis å haft vårat traditionsenliga julklappsspel. De e faktist jäkligt kul, alla blir som barn igen å flyger hej vilt över bordet å snor varandras klappar. Å alltid e de nån paket som e mer poppis än nån annan. I år va de min talgbolls spiral. Haha Ja hade tejpat å fixat me den så de inte skulle synas va de va. Den åktte fram och tillbaks hihi...

 

Nu ligger ja på flickrummet å myser. Det kan inte sägas nog många gånger, ja älskar dingle! De här e mitt hemma!

Imorn måste ja nog sno me mig Arvid på en promenix, de behöver ja verkligen! Sen ska det göras potatissallad. Allt i sista stund som vanligt. Sen blir de julfirande för heeela slanten å ännu mer äta på Ranchen! Me Fasters ÄlsklingsRocker! <3 Ska bli mysigt.

Karlsson är hos sin morbror nu å ska se om han kan få ordning på Kerstin, men brorsan sa att Kerstin hade sett ut som Tudor katten (bildgoogla de så ska ni få se hihi). Å Karlsson hade bara gäspat, haha min lilla filbunke. De e bara Rockbjörne som får han stressad, men vem faan blir inte stressad av han… ;)

 

Har ju vart på intervjun åxå ida. Satt å prata me chefen en stund, han va rätt ung å mycket trevlig. Så de kändes mer som ett avslappnat samtsl än en stel intervju å de e ju gött! Sen fick ja ringa dit mor å klippa henne. Kände mig förvånandsvärt lugnt under klippningen. Tänkte tillåme att de här går ju fiiiin ja kan ju detta. Men sen blev ja lite nervös när hon skulle kolla igenom det. Å jag såg allt att de inte va en helt felfri klippning, men ja tyckte mamsen blev snygg. Å ja hoppas hon har med i beräknande att ja faktist har gått från noll kunskap till de ja faktist kan idag på FEM MÅNADER! De e helt sjukt va tiden va fort å va ja har lärt mig! De känns helt otroligt! Nu e de bara å hålla tummarna att ja får ett positivt besked i början av det nya året, vem vet kanske bfår ja flytta till Norge…

 

Nassi Nassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback