Två år?

Nu har de redan gått två år sedan ja låg på mitt kalla rum på Coolrain Heights i Limerick och läste det smset. Jag blev så lycklig att tårarna sprutar. Äntligen hade du kommit. Å va lyckliga vi var allihopa. Ja fick sån hemlängtan så ja visste inte på vilket ben ja skulle stå. Ja som trodde ja hade bokat min biljett precis tills du skulle komma, men du ville ut tidigare så ja missa dina sex första veckor. Men, va lycklig jag var när ja fick se dig första gången i din blåa lilla overall, i mitt vardagsrum i Dingle. Du va så liten så ja våga knappt hålla dig. Men du va de sötaste jag någonsin sett. Ja kunde inte se mig mätt. Sen växte du så de knakade å på fredag fyller du redan två år. Jag kan inte fatta att de e samma lilla kille som nu kommer springandes mot mig med ett leende i hela ansiktet. Ja blir lika förvånad varje gång jag ser dig över hur mycke man kan älska en liten människa. Hjärtat sväller i bröstet på mig och jag vill att hela världen ska se vilken underbar liten människa du är.

Min lilla Rocker, Faster älskar dig till månen och tillbaka!
Ses imorn Pluppi



Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Å va gulligt, det är stort. Men du borde skaffa några egna hihi.

Lova var lik Axel på denna bilden, undra om dom är lika annars med.

2008-09-24 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback