Maskerad!

Ja veeeeet! Ja borde sova. Men de finns mycke saker ja borde...

Ja blev iallafall himla sugen på å testa min ansiktsmålning för helgens 25årskalas. Ja ska på Djungelfest i skövde. Ja ska va Zebra. Zebror lever på savannen. Men just den här zebran e på villovägar, hon ska på Djungelfest.Ja tror hon kommer få kul.

Ser kanske mer ut som en tiger?!


Kajalpennan tog slut, och jag hitta ingen vässare, men tror ja måste åka till torp och inhandla nått mindre kletigt å måla med annars har ja färg hängande ner över hela mig tror ja innan festen e slut. Köpte zebratyg ida me så imorn ska ja sy klänning.
((De e tandsvärta, INTE kajal jag har på tänderna!))

Kommentarer
Postat av: Elin

Ohalala! Vilken Zebra!

Postat av: Lina

hahaha. asbra! men kanske ska skippa på tänderna? haahahah, sen får vi lägga upp mig som bajskorv, tihihi... ringer sen. puss!

2008-09-25 @ 12:51:40
Postat av: Sara

Hahaha ja de blir inga tänder förmin del, kör på mina egna hästtänder hahaha

2008-09-25 @ 21:31:39
URL: http://rockstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback