Camilla utmanade mig!

Ja, ja tog iallafall åt mig!

Fem saker i min frys:

GLASS fortfarande inte slut....

Rester från en flaska Guiness som exploderade

Haricot verte, mmmm de bästa som finns, ungsbakade!!

Lax som smaka jäkligt konstigt den måste nog slängas

Hembakt bröd! (Visst e ja duktig!?)

Fem saker i min garderob:

Kläder, fast dom flesta ligger just nu på sovrumsgolvet.

Tvättkorg

Spegel

Karlssons transportbur

Hantlar, används ICKE!

Fem saker i min bil: 

Bilbarnstolar

Skor minst 3 par

Pantburkar, utspridda på golvet

Svampkorg, man vet aldrig när man blir svampsugen! :)

Kondomer, fråga inte varför!

Fem saker i min handväska:

Kondomer igen haha

Snus

Nyklar

Skiss av min nya tatuering

Plånbok

Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor:

Nisses Sofie

Emmsepems

Elinflikkan

Mickis

Tojan


Kommentarer
Postat av: Elin

Sorry, en annan dag kanske, men jag är nog för lat ikväll!:P

Postat av: Mickis

skit ner dig alltså..

2008-09-22 @ 20:13:48
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback