Tävling!

Ska försöka pigga upp mig själv. Tänkte ordna en liten tävling här på bloggen.


Är du ledig söndagen den 19 Oktober vid 19-tiden och vill gå på "Rallybrudar" med mig?

Nu kan du vinna det här, ett biobesök! :)

Alla svaren på frågorna finns här på bloggen, så vem som helst kan prova. Bara å leta...


  1. När klarade jag teoriprovet på mitt lastbilskort?
  2. Vem är "Kullmedlem nr 1"?
  3. Vart upptäckte jag för första gången att det finns vissa krogar som är såpass smarta att dom sätter in två toaletter i samma bås på tjejtoa?
  4. När flyttade jag till Tures Borg?
  5. Vad är den riktiga titeln på filmen om den runkande pojken och det håriga monstret?
  6. Vem är Allan som jag vill ha barn med?


Maila svaren så dom andra inte kan tjyvkika! ;)

[email protected]

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: lena

Nog för att de nog e en rolig tävling!! Men jag har inte tid att kolla upp alla svar - har SÅÅÅÅ mkt att göra. MEN jag kan betala min biobiljett själv för nu blev jag så glad när jag såg att ngn av mina polers hade fattat vilken förbannat rolig film de här verkar vara! Alla andra jag har frågat om vi ska gå på den här bion har kollat helt konstigt på mig o undrat om jag är helt lost eller?? Men jag envisas med att tro att den e göööörcoooool!

2008-10-07 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback