Pms?

Ok, ja tror ja lider av nått jävla pms anfall! Ja har stängt av båda telefonerna. Vill inte prata med nån! Sitter i lägenheten å bunkrar mat å ser på SATC! Lagar mat å stoppar i frysen. Ja som skulle frosta ur... Har snart kollat på tre säsonger av SATC. Ja orkar verkligen inte va social!!

Hur som helst nu vet nu va som gäller om ni har försökt ringa mig. De e ingen ide. Ja vet inte va de här e, men ja går runt å e små förbannad hela tiden känns de som! Bäst å låta bli å svara tills de här e över. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Tojan

Japp, helt rätt. Dra ur jacken bara! I know the feeling. Ja har vart förbannad i ca tre veckor nu. Det blir så när man har för mkt att göra och ingen tid för sej själv. Eftersom jag inte haft tid att ens glutta på min egen bloggjävel sen i augusti, så kan jag väl passa på att säja de här; ring fan inte mej heller. Skicka inga sms, maila inte. jag skiter i om er farmor gått å dött. Ja e så jäkla sönderstressad att det känns som om jag ligger utsträckt i en öken med tjuge gamar som hackar på mej när folk vill ha av min tid. Jag har ingen, INGEN kraft över till att ens låtsas att jag bryr mej om nån eller något annat än mina ungar, skolan, företaget å allt som måste ordnas här hemma. Jag vill vara ifred. Sara är mycket snällare än jag så hon säjer det lite finare. Men låt henne fasen vara också.Vi skiter i bio i helgen, ja har redan fått ångest över att jag inte har tid med det heller. Love ya. Taikon-super-bitch.

2008-10-06 @ 21:00:33
Postat av: Sara

tack

Postat av: Lina

Nej, har du fått Nickesjukan? Ät rosenrot å drick chisan säger jag bara! Puss!

2008-10-09 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback