Moderaterna kan ta sig i röven!

Snälla nån, jag är arbetslös. Jag gör INGENTING (Fast det har ni väl redan märkt med tanke på hur mycket jag bloggar nu...), men jag kan faan inte lyckas hålla reda på EN enda sak. Nä vet ni vad, det värsta är att jag helt enkelt skiter i det! Jag tror jag har gått hemma för länge nu. För den här gången kan jag inte skylla på att jag skulle må dåligt. Jag mår utmärkt. Mitt PMS-anfall har gått över, underbart. Jag vet inte om det har att göra med att någon slutade ringa...?! Ja ja, åter till mitt lilla "minnes"-problem. Konstigt att jag inte ens kan skriva utan att valsa iväg.

Jag gick upp klockan 9 idag för jag skulle duscha och gå till arbetsförmedlingen. Det enda vettiga jag skulle göra den här veckan. Men eftersom jag inte våga gå att lägga mig igår (Ok, jag broderade hela natten...) så blev det rätt sent. Det var med andra ord lite jobbigt att gå upp. Så jag gjorde som min bror brukar göra, virade täcket runt mig och sprang ut och satte på tvn. Det var politisk debatt, och jag var för trött för att byta kanal. Men det var rätt intressant faktist. Och jag kom fram till att nästa val ska jag faktist rösta aktivt! För det får faan vara slut på dom här jävla snobberierna! Bort me Moderatjävlarna. (Men börja för allt i världen inte  att diskutera med mig, för jag har egentligen ingen koll alls...än, jag vet bara att jag avskyr snobbar....). Hur som helst. Vad jag skulle komma till var alltså att jag inte ska till arbetsförmedlingen idag. Nästa måndag ska jag dit.
Så nu FICK JAG helt plötsligt två timmar till att städa på. Han som ska flytta in till helgen kommer och kollar idag och hämtar nyckeln. Men det är ju fortfarande en del grejjer kvar på rummet. Jag vet inte var jag ska göra av alla böcker...  Kanske skulle lasta in allt jag inte vill ha i bilen och starta en egen bootsale på Torp? Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback