Hunnit massa...

Gud vad jag har varit aktiv! :) Har först jobbat till 12, sen hunnit att både bjuda A och hennes kultingar på middag och sedan avboka det (Dom har eventuellt svinkoppor, huuuua). Pratat en lång stund med Emms, köpt lite mat, ätit och har precis satt in en kålpudding i ugnen!! Shit vad duktig jag är, men fy vad det luktar bajs om kålen! Förstår inte hur nått som kan vara så gott kan lukta så vidrigt!?

Nu ska jag sätta mig och påbörja mitt höstprojekt som jag har handlat till idag. Men jag ville ju ha hjälp. Är ni så satans tråkiga?? Kolla mitt inlägg längre ner och HJÄLP MIG nu då för fasen!

Gott att det regnar, så man kan vara inne med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du hittade det du letade efter?

Jag har hjälpt dig lite iaf =)

Kålpudding är ju såå gott, måste göra det snart, har inte gjort det på hela hösten. Men som du säger så stinker det inte så gott hihi

Nej nu skall jag skriva lite mer, blä för vetenskapsteori och forskningsmetod.

Kram

2008-10-20 @ 20:51:08
Postat av: Sara

Ja de gjorde ja å nu eden första klar.... miss i nassen!! :)



Ja tur att ja har dig iallafall! <3

Puss

Postat av: Emma

Bra att känna sig behövd ibland =)

Föresten har jag använt alla utom en tröja jag fick av dig redan. Dom är ju skit goa och Saga undrade vart jag skulle när jag klätt upp mig så fint.

2008-10-21 @ 06:58:17
Postat av: Elin

Skulle hjälpa dig om jag inte hade idétorka! Men jag försöker...:)

2008-10-21 @ 10:54:21
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma: Hihihi va kul att du kan använda dom!

Elin: Ja de e bra. Försöka duger!

2008-10-21 @ 13:17:28
URL: http://rockstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback