Flyyyyt!

Nu har P precis varit här, och jag tror det här kan funka skitbra. Han är trevlig och han är kock! Smaskigt! :) Känns bra att han ska flytta in redan på lördag! Tjohoo!
Han har en liten Max också så Karlsson ska få sällskap! Mys pys.

Sen så ringde dom från Munkedals Kommun och erbjöd mig en 80% tjänst på ett dagis i Hedekas! YAY!! Äntligen, nu börjar det. Jag har fått flyt igen! Nu måste jag bara köpa regnbyxor. Det måste man ha när man är på dagis! 80% är nog rätt bra, då jobbar man 4 fulla dagar och är ledig en! Det är ju suveränt! Och så kan jag stämpla upp den sista dagen!

Jag har sagt upp min hemtelefon, för att jag ska spara pengar (många bäckar små...). Och nu håller jag på att kika runt lite på andra alternativ. Vad har ni för abonnemang? Jag har ju fast pris på mobilen så jag kan ringa istortsett så mycket jag vill på den. Men jag vet inte vad som är smartast. Har kollat lite på skype, och det verkar helt ok, funderar på att prova det en månad när hemtelefonen är avstängd. hm...

Kommentarer
Postat av: teza

Grattis till jobbet gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Sara

Tack!! Ska bli så sköööööönt å göra nått!!

2008-10-22 @ 19:03:04
URL: http://rockstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback