Vår = Ågren

Ångest och problem, de e de enda mitt liv handlar om just nu! I alla fall känns de så. Vanligt folk har höst- och vinterdepressioner, men ja e säkert på att ja har vårdepressioner!


När alla andra blir lyckliga å glada av de fina vädret, blir ja stressad å får panik å ångest över minsta lilla grej. De kan vara en sån enkel sak som att ja glömt bärt ut en soppåse!?

De e när alla vill dra fram grillen å bara lapa sol som ja vill krypa under täcket å inte komma fram! De e när alla kommer ur "sina stugor" och vill umgås igen som ja blir superstressad. Ja hinner inte me allt och alla ja vill hinna med och så slutar de med att ja bara lägger mig å sover, ja blir apatisk! De e på våren ja stänger av alla telefoner å stänger in mig!

Ja hade verkligen önskat att ja bara kunde njuta av allt, som alla andra gör, men de funkar bara inte!


Ja kom på nu i veckan att de här e inte första gången ja blir sån här på våren, men de e första gången som ja faktist ser ett mönster...

 De jobbiga i hela situationen är att de inte e jobbiga grejer ja får ångest över, eller blir stressad av, ja menar de kan va roliga grejer ja ska göra men eftersom ja e så stressad över allt ja inte hinner med så blir de bara jobbigt å ja kan inte uppskatta de roliga ja ska göra...Stressen å paniken tar liksom över. Skitjobbigt.

Kan kännas som ja har hur mycket som helst å göra, å får hjärtklappning, så handlar de kanske om att ja bara MÅSTE diska, å de kan blockera mig så fullständigt att när ja kommer hem från jobbet så går ja istället bara å lägger mig!?

 Varför skriver ja de här kan man ju undra, men de beror på två saker, Ett; De e min blogg så de ska handla om mig, eller hur!? Två; Ja vill försöka ursäkta mig om ja inte skulle svara i telefon, eller låter väldigt upptagen(Kan vara så att ja e mitt uppe i ett sovmarathon).

Snabbspola nån.


Så. De e alltså därför de e dåligt på bloggfronten (å alla andra fronter me för den delen) om nån undrade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback