Mysdag

Ida haltade ja ner på stan å käkade på kaktus med Jimmie å hans tjej, mycke trevligt å gott! Sen gick vi ner till museeparken en sväng, å tog bussen hem. De räckte å gå ner, ja e inte snabb precis så dom fick vänta på mig mer än en gång! Men de va skönt å komma ut lite. När ja kom hem så däcka ja på soffan. Hehe

Ja vill ha en röd Ivar till Gottfrid, men de verkar va jävligt svårt!? När ja leta efter en Gottfrid så va de åxå så himla svårt å hitta en röd. De verkar va strykande åtgång på den sorten. Kanske ska ta å spara lite pengar å köpa en Fin-Ivar istället. Men då får nog Ivar bli en tjej så ja kan tjäna lite kosing på bebisar. De hade faktist vart mysigt. Kattbebisar. Hm...

Sen har ja glömt å berätta att ja slutat snusa, eller ja har medvetet inte sagt nått rättare sagt. bara för att ja inte visste om ja skulle klara de. Men imorn e de två veckor sedan ja tog en snus, så de känns som de kanske kan va slutet den här gången! Men imorn kommer de pengar så nu lever ja farligt igen. Men ja vill säga till mina snusande kompisar ; SNÄLLA bjud mig INTE! Ja villverkligen sluta nu, så ja slipper drömma mardrömmar om tandlossning mer, nu får de va slut! Ska försöka spara snuspengarna till tandläkarn istället! Ja, de ska ja!

Imorn ska ja jobba, äntligen! De e ju så jäkla jobbigt å tråååååkigt å gå hemma.

Försökte mobilblogga från museiparken ida, men de verka inte funka, har nog hänt nått me min bloggfunktion... knas!

Kommentarer
Postat av: tojan

Guuuu va dukti du e som slutat med snusen!

2008-05-26 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback