Invalido!

Herrejösses vart ska de här sluta! ,
Ja har ju haft ont i ryggen sen i fredags förra veckan och i helgen gick de ner i ena benet. Ja har knappt kunnat komma ur sängen och har sovit på sovrumsgolvet två nätter i hopp om att ja skulle bli bättre, men de har bara blivit värre. De har vart på morran de vart skit, sen när ja börjat jobba å röra på mig så har de lixom försvunnit av sig själv åsså har de vart bra framåt kvällen! Men igår va de olidligt så ja börja knapra alvedon. Kunde knappt gå.
Men ida tror ja själva jävulen va på besök på TuresBorg! Ja låg i sängen me feber å funderade på hur ja skulle ta mig upp å få i mig ett par alvedon. Efter mycke krånglande å trixande så kom ja mig upp ur sängen med tårarna sprutande. Å stapplade runt i lägenheten i en timme tills Far kom å hämta mig! Den värsta smärtan ja har känt tror ja! Helt sjukt!

Å som om de inte skulle räcka så tappa ja rösten igår, fick hosta å snuva å en vagel i ögat! Va? Va hände? Fattar ingenting. Däcka i sängen ett par timmar här ute å nu har ja å mor vart nere på akuten å hälsat på. Otränad säger han att ja e. Träna på gym tre gånger i veckan ska ja göra. Eller byta jobb. Tss! Ja hatar å svettas.Hatar å se andra svettas. Äckligt! Så ja och min underbara självdisiplin ska börja gå på gym. Yeah right!

Han börja stoppa i mig massa piller, å både ja å morsan som e livrädda för piller höll på å sätta i halsen. Ja fick bland annat morfin, å då sa han att ja kanske kunde känna mig lite pirrig och snurrig!? Så ikväll e de party på Fiskebäck! Tjoho!
Ja får inte köra bil. Kan inte jobba. Suck.

Nu ska ja snart gå in i duschen så fort tabletterna börjar verka!

In i (morfin)dimman...


Kommentarer
Postat av: Jen

hm.. apont i ryggen, feber o grejer.. tycker att du ska göra ett nytt besök hos en annan läkare brutts.. begär att dom utreder dig mer än att säga att du är otränad! hoppas du mår bättre snart iaf..

2008-05-18 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback