LOVE

Ååå idag har vart en riktig toppen dag!! De börja iåförsig me att ja försov mig, men de va till brorsan å han e ju inte precis känd för å va uppe me tuppen utan problem, så de kändes inte så där fruktansvärt å va sen till han, haha! Han skulle på Lojakt, så ja har fått vart RockerFaster heeela långa dan ida, underbart! Han e verkligen helt otroligt underbar nu Fasters lilla egna rocker! De e verkligen sjukt att man kan älska nån så de känns i hela kroppen?!


Axel, Faster älskar dig över allt på denna jord!


Ja börjar ana hur de kanske kan vara att va förälder... ?

Vi har vart lekt, sjungt (Ja, ja veeet, ungen blir väl tondöv stackarn!)  å vart å hälsat på gammelfaster Nita! Sen åkte vi hem till pappsen igen (Axels pappa, min bror, så alla hänger me...) å han hjälpte mig fixa Karlssons träd! ÄNTLIGEN! Denna helgen har han lyckats med å riva ner TVÅ blomkrukor (Gottfrid alltså, inte brorsan...), en hos Aalex i fredas å en ida hos Brorsan, men de e ju bara underbart!...NOT!
 Nu har ja å Tojan i alla fall fått kångkat upp mitt (Gottes) sjukt snygga träd i lägenheten! De kommer bli så jäkla snyggt så ja vet inte vad! Än så länge ligger de bara på golvet, måste torka ordentligt innan vi kan gjuta en bottenmojj! Men när de e klart så blir de uuuuursnyggt och förhoppningsvis kommer Karlsson sluta klättra i gardiner, på soffor, bord och på MIG!

Vart så jäkla gött väder ida å alla verkar ha fått vårkänslor RuneAllan hade plockat fram femtiosexan, Nita kratta löv i trädgården å folk satt tillåme ute å sola, hoppas bara de håller i sig...


Nu e de bara ett par dag kvar till Elinflikkan kommer me, de ska bli så mysigt! Ska städa Gottes rum grundligt imorn så hon kan bo därinne! Ja lääääängtar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, då var det dig vi såg i dag. Fredde sa det är nog Sara där med trädet på biltaket, det skulle inte förvåna mig om det var hon sa han hehe

2008-03-15 @ 22:33:10
Postat av: Elin

Snart kommer jag! Längtar jag med!

2008-03-18 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback