Jag har fått...

...mitt liv tillbaka (igen)

De e konstigt va lite sol kan göra! Ja förstår inte, men visst känns de som timmarna efter jobbet går saktare när de e ljust ute?! Man hinner ju me massa när ljuset e tänt!

Ja kan gå å lägga mig senare å ändå orka snooza me Karlsson på morran (...eller vid närmare eftertanke, ja orkar öppna ögonen överhuvudtaget)! Ja e inget vrak på jobbet, har tillåme ork och energi å ta en sväng om me sopkvasten!
De e underbart, jag har fått mitt liv tillbaka!

Jag har ork å hänga med stackars A me ut å gå (stackars, för hon har frågat mig en miljon gånger å latmasken har bosatt sig i kroppen min!) och ja känner mig så jäkla pigg och glad efteråt.
Ja e uppe nu, å klockan e över tio. Ja har lagat mat, så ja slipper äta pastagratäng imorn IGEN på jobbet!

Ja älskar solen, för jag har fått mitt liv tillbaka!

(( vilket indirekt betyder att ja förmodligen kommer blogga lite mer nu, så håll utkik! (:  ))


Kommentarer
Postat av: Robin

Gött att höra! Känner precis samma sak nu när solen kommer fram. :)

2008-03-18 @ 14:28:43
Postat av: Rockbjörne el papparratsi

visst e det underbart lilla sara :)
men ja undrar ibland om din kamera pajat?

2008-03-18 @ 21:09:06
Postat av: Jen

heeelt underbart att du fått ditt liv tillbax!!! en liten fråga bara.. hette inte din lilla pisse Gottfrid? sköt om dig o ha en GLAAAD PÅÅÅSSSKKK om vi inte hörs innan dess..

2008-03-19 @ 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback