Besvikelse

De e den absolut värsta känlsa jag vet! Ja hade sett fram emot en kväll me min älskade Rocker, bara han å ja. Han skulle sova över hos mig för första gången, äntligen, å vi skulle ha de så mysigt... Men nej, så blev inte fallet, och besvikelsen är total!

 Ja hatar verkligen besvikelser, ja blir som ett litet barn, vill bara lägga mig ner på golvet, å skrika å gråta tills pappa lyfter upp mig! Kanske inte e nån big deal kan man tycka, men när jag har ställt in mig på vissa saker så finns det inget värre än att de blir ändrade planer... Därför försöker ja att alltid tänka att de kanske inte blir av, just för att jag avskyr att bli besviken... Men de gjorde ja tyvärr inte denna gången...


Jajja ja får väl bara glömma det denna gången och hoppas att chansen kommer igen...


Hursomhelst så har jag faktist haft en himla bra dag ändå, Viktor kom hit med sin lilla minifamilj, Sofie och Wilma. Sååå söt å väldigt lik sin Faster tyckte ja, Wilma alltså! ;) Vi fikade å satt å tjöta lite, e så himla skönt me såna gamla vänner ,som ja å Viktor faktist är, att man e precis som vanligt även om de ibland går lite väl länge mellan gångerna man träffas! Men nu när dom första veckorna av Wilmas liv e avklarade och dom börjar få lite vardag kan man ju våga sig in en sväng när man ändå åker förbi... :)


Åsså e min allra bästa vän (tror ja e lite blödig idag...hihi) på väg hit, vi ska nog antagligen ta en liten utgång ida! De blir oftast roligast när de kommer så här spontant, kan dock ha en tendens att bli lite för full när ja "får bråttom" så ja ska nog ta de lite försiktigt. Men skönt att ja slipper sitta å tycka synd om mig själv ikväll, ensam! Hehe


Nu ska ja slänga ihop nått med min tinade köttfärs...


Kommentarer
Postat av: jen

coolaste bloggen jag sett måste jag få säga

2008-03-28 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback